2013. február 9., szombat

Sport szponzorálás

Csapó Dorina Body Fitness Bajnok

"Életem mottója lehet, hogy közhely, de számomra iránymutatás:  
Az egészség a legfontosabb!"

A 2006-os év Herbalife Magyarország szponzoráltja.


Csapó Dorina – body fitnesz bajnok a Herbalife szponzorálásával.

A 2006-s őszi szezon mérlege egy Bronz, egy Ezüst, és egy Aranyérem.
• 2006-os év Magyar Bajnoki Ezüstérmese.

Dorina eredményei a 2007 április/májusi versenyszezonban:
• 2007. április 14. Osztrák Nemzetközi Nagydíj (Köfl ach, Ausztria): abszolút bronzérem
• 2007. április 29. Multipower IFBB Nemzetközi Kupa (Budapest, Magyarország): ezüstérem
• 2007. május 14. IFBB BSN Grand Prix (Budapest, Magyarország):második helyezés

A Köfl ach-i versenyen
Fogyasztott termékek:

Formula 1 Shake
Formula 2 Multivitamin tabletta
Formula 3 Személyre Szabott Szójafehérje
Rost tabletta
LiftOff élénkítő hatású pezsgőtabletta
Proteinszelet
AloeMAX Ital Koncentrátum
Pirított szójabab

"Az eredmény egyénenként változó lehet." 

Kérem keressen meg:  

az Ön Független Herbalife Tanácsadója: Bodorné Judit

 juditbodorne@gmail.com vagy +36-70-201-3318



Csapó Dorina vagyok négyszeres kupagyõztes, 2005-2006-os év Magyar Bajnoki ezüstérmese, kétszeres válogatott Bodyfitness kategóriában. A 2005-ös spanyolországi VB után találkoztam először a Herbalife termékeivel. A versenyekre való felkészülés ebben a sportágban nem csak az edzőteremben zajlik.

A versenyforma, egy zsírmentes (szálkás), felesleges víztől mentes (száraz), arányosan, szimmetrikusan kidolgozott izomzat, amelyet kemény edzésmunkával, és talán ennél is keményebb diétával lehet elérni. A szigorú, sokszor - az eredmény érdekében - szélsőséges táplálkozás, sok sportolónál okozhat problémákat.

A VB után sajnos én is így jártam, a 2005-ös őszi szezon több versenyét is ki kellett hagynom, orvosi kezelésre szorultam, gyomorproblémáim miatt. A Herbalife egyik tanácsadóját ekkor ismertem meg. Az Õ javaslatára próbáltam ki a cég két termékét (AloeMAX Ital Koncentrátum, Rost Tabletta), így a megfelelő tápanyagok bevitelével el tudtam kerülni a szélsőséges táplálkozás okozta problémákat.

A 2006-os tavaszi versenyszezonra már úgy készültem, hogy az említett két terméket folyamatosan fogyasztottam. A tavaszi, rendkívül kiélezett, megterhelő, több versenyből álló heteket „megúsztam" mindenféle egészségügyi probléma nélkül. A diétám betartásában nagyon sokat segített még a cég másik két terméke (protein szeletek, pirított szójabab).

2006 májusában lettem a cég első szponzorált sportolója. A támogatásnak köszönhetően lehetőséget kaptam minden Magyarországon elérhető termékük kipróbálására. Annak ellenére, hogy több termékkel kapcsolatban jó tapasztalataim voltak, az igazsághoz hozzátartozik, hogy egy kicsit fenntartásaim voltak azzal kapcsolatban, hogy a verseny sportban tudok e olyan táplálék kiegészítővel eredményeket elérni, amely elsősorban fogyókúrázók számára készült.

Nem beszélve arról, hogy rengeteg olyan termék van a piacon, amelyek kimondottan testépítőknek készültek, versenytársaim is ezeket használják, és senkit nem ismerek, aki Herbalife termékekkel készülne. Úgy voltam vele: kipróbálom, nincs vesztenivalóm, 2006-ra már úgysem terveztem több megmérettetést.

Májusban elkezdtem fogyasztani a többi terméket is, úgy ahogy a Herbalife szinten tartás és
egészségmegőrzés céljára ajánlja a fogyasztóknak Annyira sikerült a szinten tartás, hogy gyakorlatilag egész nyáron versenyformában maradtam. Szezonon kívüli súlyon alig tért el a versenysúlyomtól (azelőtt 5-8 kg-val nőtt holtszezonban).

Nagy Sándorral, az edzőmmel, - annak ellenére, hogy őszre nem terveztünk versenyt - úgy döntöttünk, ha már sikerült formában maradnom, színpadra állok az őszi versenyeken is. A 2006-s őszi szezon mérlege egy bronz, egy ezüst és egy aranyérem lett. Nagyon elégedett vagyok. Az eredmények mellett az igazi siker számomra az, hogy: köszönöm, nagyon nagyon jól vagyok. Mivel a szervezetemnek megadom a megfelelő tápanyagokat, vitalitással telinek és energikusnak érzem magam, jól mennek az edzések, a munkámat is a napi edzések mellett tökéletesen el tudom látni. Ez régen sajnos nem így volt.

Azt gondoltam, hogy a versenysport szükséges áldozatokkal jár, az eredményért nagyon meg kell szenvedni. Ma már úgy gondolom: az eredményért nagyon meg kell dolgozni, de szenvedni nem muszáj. Köszönöm a Herbalife Magyarországnak!"

Kérem keressen meg:  

az Ön Független Herbalife Tanácsadója: Bodorné Judit

 juditbodorne@gmail.com vagy +36-70-201-3318

Nincsenek megjegyzések: